söndag 17 november 2013

Det går inte att träna sig smal!

Vete fan hur jag tänkte i våras och somras, men jag fick för mig att jag skulle kunna vara mätt och gå ner i vikt?!
Jag vet varför, mentalt var jag på jämnvikt dvs smal. Jag försökte leva som innan graviditeten. Träna och äta hyfsat.
Men det funkar inte så! Ska man ner i vikt så måste man vara lite hungrig, ligga på minus så att säga. Och som mammafitness Olga Rönnberg tjatar om, det handlar om kosten. Vill du bli gå ner i vikt- kosten, vill du bygga muskler - kosten, gå upp i vikt- kosten. Ät rätt mao.
Det gör jag och jag har rasat, skulle jag vilja säga! 6.4 kilo på 6 veckor tycker jag är mycket. Bara 9-11 kilo kvar👍

Jag är inte helt frälst på mammafitness än, konceptet - ja, men de borde kunna förbättra hemsidan avsevärt, onödigt svårjobbad. 
Dom är raka och ärliga, vilket verkligen behövs då kommunikationen är via mail.

Inga kommentarer: